دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ آرمین 2AFM به نام بگو کجایی

آرمین 2AFM بگو کجایی


دانلود آهنگ جدید آرمین 2AFM به نام بگو کجایی
Armin 2AFM - Begoo Kojaei
ترانه و موزیک : آرمین 2AFM ؛ تنظیم : مسعود جهانی
متن ترانه بگو کجایی از آرمین 2AFM

بگو کجایی کوشی معلومه / من بیست چاری گوشی پهلومه

اندر خمه یه تک زنگت نمیدونی / چه بغضی تو این گلومه

آرمین 2AFM بگو کجایی، دانلود آهنگ جدید آرمین 2AFM بگو کجایی   متن ترانه
بگو کجایی کوشی معلومه
من بیست چاری گوشی پهلومه
اندر خمه یه تک زنگت نمیدونی
چه بغضی تو این گلومه
تا خوبیو تو ما دیدن
هرچی صفحه بود پشت ما چیدن
نمیدونی چقدر دلم تنگته
اصلا یه وضعی انگار پاچیدم
وا بده یا بمون یا برو بذار تموم شه این رابطه
مگه بچه شدی تو چند سالته
همش جر و بحث و بچه بازی کارته
دلم هنوز بی تابته هنوز نگران اون حالته
مگه بچه شدی تو چند سالته
همش جر و بحث و بچه بازی کارته
دلم تنگه واسه غر زدنات زل زدنات
تو چشام زل زدنات نصف شب تو خیابون دور زدنا
واسه بوی عطرت موی لختت حتی واسه عصبی شدنات
اون وقتا که نمیرسید خون به مغرت
اخیرا حتی جواب تلفناتم همه با تاخیرن
آره اخیرا شاید من خیلی سختگیرم
وا بده یا بمون یا برو بذار تموم شه این رابطه
مگه بچه شدی تو چند سالته همش جر و بحث و بچه بازی کارته
دلم هنوز بی تابته هنوز نگران اون حالته
مگه بچه شدی تو چند سالته همش جر و بحث و بچه بازی کارته

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ آرمین 2AFM به نام بگو کجایی کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.