دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به نام مهربان منی

حجت اشرف زاده مهربان منی


دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام مهربان منی
Hojat Ashrafzadeh - Mehrabane Mani
ترانه : محمد مبارکی ؛ موزیک : محمد محتشمی ؛ تنظیم : کمال صداقت
متن ترانه مهربان منی از حجت اشرف زاده

جادوی دلفریب / بالا بلندم

زیبای بی نظیر / خوشگل پسندم

حجت اشرف زاده مهربان منی، دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده مهربان منی   متن ترانه
جادوی دلفریب
بالا بلندم
زیبای بی نظیر
خوشگل پسندم
شاهکار دلنشین
شیرین زیبانم
نازت نشسته بر دل
دردانه جانم
مجنونم از نگاهت
ماه تمامم
با خنده های تو
افتادم به دامت
تو بمان مست مست
روی توام ای جان
تو بمان که در آرزوی
توام ای جان
مهربان منی تو
نیمه ی جان منی
من خراب توام
بیدارم و خواب توام
این که باید چه کنم
با دل دیوانه بماند
من تمام و کمال
حیران تو در همه حال
چشم شاپریت
گنجینه ی دلبریت
یک قدم مانده مرا
تا دل دریا بکشاند
با تو آرام و بی تو پریشانم
دل که هوایی شدنش
دست خودش نیست
ناب و گیرایی گرچه نمیدانی
مثل شرابی که خودش
مست خودش نیست
مهربان منی تو
نیمه ی جان منی
من خراب توام
بیدارم و خواب توام
این که باید چه کنم
با دل دیوانه بماند
من تمام و کمال
حیران تو در همه حال
چشم شاپریت
گنجینه ی دلبریت
یک قدم مانده مرا
تا دل دریا بکشاند ...

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به نام مهربان منی کلیک کنید

دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام بی آرایش

مسعود صادقلو بی آرایش


دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام بی آرایش
Masoud Sadeghloo - Bi Arayesh
ترانه و موزیک : مسعود صادقلو ؛ تنظیم : سعید سام
متن ترانه بی آرایش از مسعود صادقلو

صورت سادت / موهای مشکیت

لبخند آرومت / وقتی که آروم پیشم میشینی

مسعود صادقلو بی آرایش، دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو بی آرایش   متن ترانه
صورت سادت
موهای مشکیت
لبخند آرومت
وقتی که آروم پیشم میشینی
من شدم عاشقت
تو بی آرایش زیباتر میشی
خود آرامشی تو با اون چشمات
دیوونم کردی
چی میشه دنیام بشی
تو باید دنیام بشی ...
ای از همه زیباتر
این دو تا چشمام تر میشه
وقتی دور میشی
ای همه ی دنیای من
امروز و فردای من
تو خود آرامشی
زندگیمو میدم پای چشمات
بخند عزیزم فراموش شه دردات
عاشقی کن تو با من
زندگیمو میدم چشمات بخنده
جاده ها و بارون دوای درده
با این دیوونه بیا بزن به جاده
ای از همه زیباتر این دو تا چشمام
تر میشه وقتی دور میشی
ای همه ی دنیای من
امروز و فردای من تو خود آرامشی
ای از همه زیباتر این دو تا چشمام
تر میشه وقتی دور میشی
ای همه ی دنیای من
امروز و فردای من تو خود آرامشی

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام بی آرایش کلیک کنید

دانلود آهنگ مهراد جم به نام بعدت

مهراد جم بعدت


دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام بعدت
Mehraad Jam - Badet
ترانه و موزیک : مهراد جم ؛ تنظیم : مسعود جهانی
متن ترانه بعدت از مهراد جم

نمیدونی که چشمات / دلو بی خونه کرده

بعد تو میزنه بارون / آخ منو دیوونه کرده

مهراد جم بعدت، دانلود آهنگ جدید مهراد جم بعدت   متن ترانه
نمیدونی که چشمات
دلو بی خونه کرده
بعد تو میزنه بارون
آخ منو دیوونه کرده
جای خالیه دستات منو یاد اون حرفات
امشبم نیستی تو پیشم ازت مونده فقط عکسات
بعدت چی میاد به سر قلبم هواییم کردی
تو رسما بکن و ببر این دلو
من بی عقل چی میخوام مگه از دنیا
نذاری بری تو تنهام نمیخوام بی تو این دلو
آخه بعدت چی میاد به سر قلبم
هواییم کردی تو رسما بکن و ببر این دلو
من بی عقل چی میخوام مگه از دنیا
نذاری بری تو تنهام نمیخوام بی تو این دلو
از اون روزی که من تورو دیدم
از همه آدمای دورم بریدم
مث تو تو این دنیا ندیدم
آخه جایی بری من میمیرم
تو که میدونستی چرا عاشق کردی
دل ساده ی منو کاش بشه برگردی
بعدت چی میاد به سر قلبم
هواییم کردی تو رسما بکن و ببر این دلو
من بی عقل چی میخوام مگه از دنیا
نذاری بری تو تنهام نمیخوام بی تو این دلو
آخه بعدت چی میاد به سر قلبم
هواییم کردی تو رسما بکن و ببر این دلو
من بی عقل چی میخوام مگه از دنیا
نذاری بری تو تنهام نمیخوام بی تو این دلو

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ مهراد جم به نام بعدت کلیک کنید

دانلود آهنگ امیرعباس گلاب به نام دوس دارم

امیرعباس گلاب دوس دارم


دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب به نام دوس دارم
Amirabbas Golab - Doos Daram
ترانه : علی بحرینی ؛ موزیک : امیر عباس گلاب ؛ تنظیم : دی زاد
متن ترانه دوس دارم از امیرعباس گلاب

کاش همه آدمای شهر / حسمو میفهمیدن حالمو میپرسیدن

کاش تورو پیش خودم میدیدم / زل میزدم تو چشمات باز با تو میخندیدم

امیرعباس گلاب دوس دارم، دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب دوس دارم   متن ترانه
کاش همه آدمای شهر
حسمو میفهمیدن حالمو میپرسیدن
کاش تورو پیش خودم میدیدم
زل میزدم تو چشمات باز با تو میخندیدم
تورو با حسم روحم و عمرم و جونم
با رگ و قلبم و خونم دوست دارم
تورو با قلبم با تمام وجودم
یه جوری که نبودم دوست دارم
دوست دارم که ببینمت
منو آروم آروم بشونی تو دلت
دوست دارم با تو بخندم
دلمو بیشتر به تو ببندم
دوست دارم ببینمت
همین حالا همین دقیقه
دوست دارم یه شبه دیگم
تموم شهرو با تو بچرخم
دوست دارم که ببینمت
منو آروم آروم بشونی تو دلت
دوست دارم با تو بخندم
دلمو بیشتر به تو ببندم
دوست دارم ببینمت
همین حالا همین دقیقه
دوست دارم یه شبه دیگم
تموم شهرو با تو بچرخم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ امیرعباس گلاب به نام دوس دارم کلیک کنید