دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام مانکن

فرزاد فرزین مانکن


دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام مانکن
Farzad Farzin - Mankan
ترانه : فرزاد فرزین ؛ تنظیم : فرزاد فرزین و محمد شاکر ؛ میکس : ایمان احمد زاده
متن ترانه مانکن از فرزاد فرزین

اون مثه مانکن بود / همش تو زاویه با من بود

حالتاش تغییر نمیکرد / تکلیف عشقمون روشن بود

فرزاد فرزین مانکن | دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام مانکن
اون مثه مانکن بود
همش تو زاویه با من بود
حالتاش تغییر نمیکرد
تکلیف عشقمون روشن بود
هر قد طلبکار عشقش شدم دورتر میشد
انگار واسه مرگ این عشق همه چی جورتر میشد
همیشه نمیشه جنگید با این همه سردی
نمیشه بری و هر وقت بخوای برگردی
یه روزی میفهمی چقدر به من بد کردی
میدونم میدونم
نمیخوام بباره بارونی که دلگیره
از روزی که رفتی بهونتو میگیره
این قلب وامونده هنوز رو عشق تو گیره
میدونم میدونم
مگه بهت نگفته بودم پای تو میمونم
غمت تمام زندگیمه اره من دیوونم
عشقت باهامه تو همه خاطره هامه عزیزم
با من که کله زندگیمی واسه چی بی رحمی
روزی که دیره تو منو یادت نمیره عزیزم
همیشه نمیشه جنگید با این همه سردی
نمیشه بری و هر وقت بخوای برگردی
یه روزی میفهمی چقدر به من بد کردی
میدونم میدونم
نمیخوام بباره بارونی که دلگیره
از روزی که رفتی بهونتو میگیره
این قلب وامونده هنوز رو عشق تو گیره
میدونم میدونم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام مانکن کلیک کنید

دانلود آهنگ ناصر زینعلی به نام دلبر ناب

ناصر زینعلی دلبر ناب


دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام دلبر ناب
Naser Zeynali - Delbar Naab
ترانه و موزیک : نیما معین ؛ تنظیم : مسعو جهانی
متن ترانه دلبر ناب از ناصر زینعلی

بس که جذابی منو دیوونه میکنی / رو چه حسابی بازی میکنی

با من اینجوری بیخودی / همینجوری بمون نذار

ناصر زینعلی دلبر ناب | دانلود آهنگ ناصر زینعلی به نام دلبر ناب
بس که جذابی منو دیوونه میکنی
رو چه حسابی بازی میکنی
با من اینجوری بیخودی
همینجوری بمون نذار
تغییرت بدن این آدمای بد
تو چشم نباش اصن
این حسودا آدمو چشم میزنن فقط
دلبر ناب دلم
با چشای خوشگل مشکیت یکم
یه نگاه ریز زیر چشمی به من
بندازکه من دیوونه شم ای وای من
دلبر ناب دلم
من دوآتیشه طرفدارم ببین
دست نمیشه از تو بردارم همین
ای وای من بیمارتم ای وای من
یه منظومه تو چشماته که تا میشم بهش خیره
منو میگیره
میره بالا توقعم هی نباشی تو توهمت آدم میمیره
نمیدونم چی داری که شبیه مهره ماری که چشام میگیره
باید زودتر میدیدمت همین الانشم برای بودن دیره
دلبر ناب دلم
با چشای خوشگل مشکیت یکم
یه نگاه ریز زیر چشمی به من
بندازکه من دیوونه شم ای وای من
دلبر ناب دلم
من دوآتیشه طرفدارم ببین
ددست نمیشه از تو بردارم همین
زیبای من بیمارتم ای وای من

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ ناصر زینعلی به نام دلبر ناب کلیک کنید