دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام مسافرخونه

احسان خواجه امیری مسافرخونه


دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام مسافرخونه
Ehsan Khajehamiri - Mosaferkhooneh
ترانه : مهدی ایوب ؛ موزیک : میلاد بابایی ؛ تنظیم : سعید شمس
متن ترانه مسافرخونه از احسان خواجه امیری

دل که مسافرخونه نیست / اون که میاد باید بره

وقتی همه مسافرن / تنها بمونی بهتره

احسان خواجه امیری مسافرخونه، دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری مسافرخونه   متن ترانه
دل که مسافرخونه نیست
اون که میاد باید بره
وقتی همه مسافرن
تنها بمونی بهتره
وقتی که سخته عاشقی وقتی که عشق عاشق کشه
دورمو دیوار میکشی دلم به تنهایی خوشه
آدم اگه آدم باشه از فاصله دق میکنه
لعنت به اونکه الکی آدمو عاشق میکنه
آدم اگه آدم باشه از فاصله دق میکنه
لعنت به اونکه الکی آدمو عاشق میکنه
من شک ندارم آخرش دلتنگ غرقم میکنه
خوب و بد حالم مگه واسه تو فرقم میکنه
کی میتونه مثل خودت سرکنه با دیوونگیت
اونکه میخواد بره چرا اصلا میاد تو زندگیت
آدم اگه آدم باشه از فاصله دق میکنه
لعنت به اونکه الکی آدمو عاشق میکنه
آدم اگه آدم باشه از فاصله دق میکنه
لعنت به اونکه الکی آدمو عاشق میکنه

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام مسافرخونه کلیک کنید

دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام صدای بارون

گرشا رضایی صدای بارون


دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی به نام صدای بارون
Garsha Rezaei - Sedaye Baroon
ترانه : احمد امیر خلیلی ؛ موزیک : بهروز صفاریان
متن ترانه صدای بارون از گرشا رضایی

من واسه چشمای توئه اینقدر تنهام / اونقد زیبایی که یادم میره حرفام

یجوری میخوامت تموم زندگیم شی / من زندگیمو واسه چشمای تو میخوام

گرشا رضایی صدای بارون، دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی صدای بارون   متن ترانه
من واسه چشمای توئه اینقدر تنهام
اونقد زیبایی که یادم میره حرفام
یجوری میخوامت تموم زندگیم شی
من زندگیمو واسه چشمای تو میخوام
تو اومدی تا تو جهان احساس باشه
تا یک نفر اینقد نگاهش خاص باشه
چند ساله دیگه بگذره یکی بیاد
که یه دنیا روی زیباییش حساس باشه
تو تو صدای بارونی مثل خودم پریشونی
تو حال خوبو میدونی دلیل حال خوبم باش
تو که عزیزتر از جونی مثل برف زمستونی
با این دیوونه میمونی منم تویی همه دنیاش
منم تویی همه دنیاش ...
جز نگات من از تو چی بخوام
دوست دارم که نگذره دقیقه هام
جز خودت کیه دلیل خنده هام
یه حال خوشه فوق العاده ای برام
فوق العاده ای برام ...
تو تو صدای بارونی مثل خودم پریشونی
تو حال خوبو میدونی دلیل حال خوبم باش
تو که عزیزتر از جونی مثل برف زمستونی
با این دیوونه میمونی منم تویی همه دنیاش
منم تویی همه دنیاش ...

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام صدای بارون کلیک کنید

دانلود آهنگ مهراد جم به نام پرواز

مهراد جم پرواز


دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام پرواز
Mehraad Jam - Parvaz
ترانه سرا و موزیک و تنظیم : مهراد جم
متن ترانه پرواز از مهراد جم

دلم یه جایی میخواد / که برم برنگردم

چه روزایی که شب شد / تورو پیدا نکردم

مهراد جم پرواز، دانلود آهنگ جدید مهراد جم پرواز   متن ترانه
دلم یه جایی میخواد
که برم برنگردم
چه روزایی که شب شد
تورو پیدا نکردم
هنوزم من می گیرم هی سراغ تو
نیومد بعد تو کسی به جای تو
منو گذاشتی رفتی تو چطور اومد دلت
اصلا باشه تو خوبی میرم حل شه مشکلت
چیه فکر کردی دوست داره اونم اندازه من
برو هر موقع دلت گرفت یه سر به من بزن
تو دلت پرواز میخواست بدون من
برگرد بیا عشقم برگرد به جون من
تو دلت پرواز میخواست بدون من
برگرد بیا عشقم برگرد به جون من
توو تنهایت میوفتی یاد من یه روز
من که رفتم بعد من جدیدرو ببوس
خودتو لوس کن براش ببین دوست داره
نبینم گریه کنی محل نمیزاره
دیگه تصویر میزنم پیشمی هر شب
جاتو خالی میکنم توو خونه هر دم
نمی دونی بی تو من چیا کشیدم
هنوزم جاتو به کسی نمیدم
تو دلت پرواز میخواست بدون من
برگرد بیا عشقم برگرد به جون من
تو دلت پرواز میخواست بدون من
برگرد بیا عشقم برگرد به جون من
متن آهنگ مهراد جم به نام پرواز

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مهراد جم به نام پرواز کلیک کنید

دانلود آهنگ علی لهراسبی به نام دنیای بی تو

علی لهراسبی دنیای بی تو


دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام دنیای بی تو
Ali Lohrasbi - Donyaye Bi To
ترانه : شیما سامان فر ؛ موزیک : حسین قربانپور ؛ تنظیم : معین راهبر
متن ترانه دنیای بی تو از علی لهراسبی

روز چند لحظه به من فکر میکنی / با کدوم آهنگ میام تو خاطرتت

یکمی نشون بده ناراحتی / باشه حتی به دروغ تو ظاهرت

علی لهراسبی دنیای بی تو، دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی دنیای بی تو   متن ترانه
روز چند لحظه به من فکر میکنی
با کدوم آهنگ میام تو خاطرتت
یکمی نشون بده ناراحتی
باشه حتی به دروغ تو ظاهرت
روزی چند با به روزای رفتمون تو نگاه میکنی و میخندی
داری با کی با خودت بد میکنی داری با کی سر من میجنگی
دنیارو که بی تو من اینجوری نمیخوام هرجا حرف تو باشه منم کوتاه نمیام
شبایی رو که نیستی بهونتو میگیرم تقاص این روزارو دارم تنهایی میدم
چندتا شب بیدار نشتی تا طلوع چندتا دلشوره رو حس کردی برام
از ته دل آرزو کردی که من ناخداگاه به تولدت بیام
شده از دوست دارم گفتن من یه شبانه روزو خواب نبره
شده ثابت بکنی بهم یه بار که تو قلب تو فقط یک نفره
دنیارو که بی تو من اینجوری نمیخوام هرجا حرف تو باشه منم کوتاه نمیام
شبایی رو که نیستی بهونتو میگیرم تقاص این روزارو دارم تنهایی میدم

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ علی لهراسبی به نام دنیای بی تو کلیک کنید

دانلود آهنگ شهاب رمضان به نام پادزهر

شهاب رمضان پادزهر


دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام پادزهر
Shahab Ramezan - Padzahr
موزیک و ترانه : نیما معین ؛ تنظیم و میکس و مستر : علی بیات
متن ترانه پادزهر از شهاب رمضان

من سرم پر که میشه / وقت غر غر که میشه

حوصله ام سر که میره / دم دم صبح که میشه

شهاب رمضان پادزهر، دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان پادزهر   متن ترانه
من سرم پر که میشه
وقت غر غر که میشه
حوصله ام سر که میره
دم دم صبح که میشه
تو هر حالتی باشم میام رو خط تو
میخوام رو من وا کنی در قلبتو
یه جوری انگاری وصلم اصلا به تو
تو جدا از اینکه یه تیکه از قلبمی
بهترین رفیق روزای هفتمی
از پا که میافتم مثل پادزهرمی تو
من جفت و جورم با تو
مسکنی با حرفاتو
پیدا کردی آخر جاتو
تو قلبم
من جفت و جورم با تو
بنداز روی من چشماتو
قفلش کن برام دستاتو
تو دستم
تو انحصار قلبمی
قلبم که جا غریبه نی
بلد باشی منو میدونی که
رو نمیدم من به هر آدمی
تو هر حالتی باشم میام رو خط تو
آدم جز آرامش مگه چی میخواد
ببین انقدر کنار تو راحتم
هیچی دیگه به چشمم نمیاد
من جفت و جورم با تو
مسکنی با حرفاتو
پیدا کردی آخر جاتو
تو قلبم
من جفت و جورم با تو
بنداز روی من چشماتو
قفلش کن برام دستاتو
تو دستم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ شهاب رمضان به نام پادزهر کلیک کنید