دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام رفیق

علی زند وکیلی رفیق


دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام رفیق
Ali Zand Vakili - Refigh
ترانه : حسین غیاثی ؛ موزیک : علیرضا افکاری ؛ تنظیم : مسعود همایونی و بامداد امینی
متن ترانه رفیق از علی زند وکیلی

میشناسیم از بس زخم خورده تنم / نمیشناسیم اما منم سلام رفیق

سلامتی تورا فریاد میزند آن کس که / زهر ریخته چشمش درون جام رفیق

علی زند وکیلی رفیق، دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی رفیق   متن ترانه
میشناسیم از بس زخم خورده تنم
نمیشناسیم اما منم سلام رفیق
سلامتی تورا فریاد میزند آن کس که
زهر ریخته چشمش درون جام رفیق
میان شعله عشقی که نیست میسوزد
شناسنامه یک عهد بی دوام رفیق
چون ابر غرش ما حکم بغض و باران است
رسیده فصل گریه های ناتمام رفیق
دلم گرفته از این شهر شهر بی مرام رفیق
از این جماعت در فکر انتقام رفیق
کجای این شب شب بی اعتبار گریه کنم
به روی امنیت شانه ی کدام رفیق
نگو غریبه غمت را چرا نمیفهمد
که حال و روز تورا آشنا نمیفهمد
چه شرح میدهی احوال نابسامان را
که هر که بغض ندارد تورا نمیفهمد
به یادگار بماند گلایه ام به شما
که اعتماد ندارم به سایه ام به شما
به هرچه درد که دارم قسم قسم به شما
که هر چقدر بنویسم نمیرسم به شما
دلم گرفته از این شهر شهر بی مرام رفیق
از این جماعت در فکر انتقام رفیق
کجای این شب شب بی اعتبار گریه کنم
به روی امنیت شانه ی کدام رفیق

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام رفیق کلیک کنید

دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام اتفاقا عشق

شهاب مظفری اتفاقا عشق


دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام اتفاقا عشق
Shahab Mozaffari - Etefaghan Eshgh
ترانه : علی ثابت قدم ؛ تنظیم : امیر جمالفرد
متن ترانه اتفاقا عشق از شهاب مظفری

اتفاقا عشق یعنی / راه را گم کرده باشی

اشتباهی را برای / بار چندم کرده باشی

شهاب مظفری اتفاقا عشق، دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری اتفاقا عشق   متن ترانه
اتفاقا عشق یعنی
راه را گم کرده باشی
اشتباهی را برای
بار چندم کرده باشی
اتفاقا بهتر است
از چشم عاقل ها بیوفتی
کارهایی بر خلاف
میل مردم کرده باشی
گوش به حرف مردم نمیدم
اصلا به ما چه مردم چی میگن
اتفاقا افتادن این اتفاقو مردم شنیدم
گوش به حرف مردم نمیدم
اصلا به ما چه مردم چی میگن
اتفاقا افتادن این اتفاقو مردم شنیدم
خودم بودم خودم کردم خودم خواستم
که تنها از تو و عشق تو آرامش بگیرم
اگر با من قراره زندگی کردن نداری
من در آرامش بمیرم
خودم بودم خودم کردم
خودم خواستم که تنها
از تو و عشق تو آرامش بگیرم
اگر با من قراره زندگی کردن نداری
من در آرامش بمیرم
گوش به حرف مردم نمیدم اصلا
به ما چه مردم چی میگن
اتفاقا افتادن این اتفاقو مردم شنیدم
گوش به حرف مردم نمیدم اصلا
به ما چه مردم چی میگن
اتفاقا افتادن این اتفاقو مردم شنیدم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام اتفاقا عشق کلیک کنید

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام مادر

علیرضا طلیسچی مادر


دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام مادر
Alireza Talischi - Madar
ترانه و ملودی : علیرضا طلیسچی ؛ پیانو : رضا تاجبخش ؛ ویولون : احسان نی زن ؛ میکس و مستر : محمد فلاحی
متن ترانه مادر از علیرضا طلیسچی
علیرضا طلیسچی مادر، دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی مادر   متن ترانه
خدا به من دادت بشی همیشه سایه ی سرم
بدون تو بهشت چیه من حاضرم بهشت نرم
نگاه به تو برای من عبادته
خودم فدای صورت قشنگ ماه تو بشم
نمیدونی بدون تو چه سخته حتی فکرش هم
به من نگاه کنی نگاه بچته
یه روز دلم واسه همین روزا یه ریزه میشه من
میمونی پیشم من
که فرصتم کمه
فدای خط اخم تو کی میگه دیگه پیر شدی
تو بی نظیر شدی این حرف قلبمه
تو قلب من خدایی کن نیاد یه روز جدایی چون
بدون عشق تو نمیشه بود
همش واسه تو که من بد عادتم شده دلم
یه سایه رو سرم همیشه بود
یه روز دلم واسه همین روزا یه ریزه میشه من
میمونی پیشم من
که فرصتم کمه
فدای خط اخم تو کی میگه دیگه پیر شدی
تو بی نظیر شدی این حرف قلبمه

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام مادر کلیک کنید