دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام کوه یخ

فرزاد فرزین کوه یخ


دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام کوه یخ
Farzad Farzin - Kohe Yakh
ترانه و موزیک : امین همه خانی ؛ تنظیم : احسان احمدی و امیر میلاد نیکزاد
متن ترانه کوه یخ از فرزاد فرزین

اگه بعد تو بارون بگیره / آروم نگیره قلبم چی

فکر تو اگه تنهام نذاره / بازم حریف قلبم شی

فرزاد فرزین کوه یخ، دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین کوه یخ   متن ترانه
اگه بعد تو بارون بگیره
آروم نگیره قلبم چی
فکر تو اگه تنهام نذاره
بازم حریف قلبم شی
اگه عادت نکردم چی اصلا همه روزای بعدم چی
از وقتی رفتی تو رو قلبم کوه آتیشه
این حالی که میبینم بعید میدونم عادی شه
توی این دل وا مونده مگه چقدر غصه جا میشه
من که گفتم یه بارون بزنه داغون میشم
من هنوزم دلتنگ لحظه هامون میشم
با همه روزایی که این دوری عذابش کرد
نمیشه عشقو که همینجوری خرابش کرد
من که گفتم یه بارون بزنه داغون میشم
من هنوزم دلتنگ لحظه هامون میشم
با همه روزایی که این دوری عذابش کرد
نمیشه عشقو که همینجوری خرابش کرد
عشق ما کوه یخ بود که داره آب میشه خیلی وقته
از همون اول راه میدونستم آینده تلخه
وقتی که واسه ما هم رفتن هم ادامه سخته
وسط خنده هامون زیر بارون گریه کردی
شبی که هردوتامون قول دادیم که برنگردیم
آخر قصه این شد ما با دلامون چه کردیم
من که گفتم یه بارون بزنه داغون میشم
من هنوزم دلتنگ لحظه هامون میشم
با همه روزایی که این دوری عذابش کرد
نمیشه عشقو که همینجوری خرابش کرد
من که گفتم یه بارون بزنه داغون میشم
من هنوزم دلتنگ لحظه هامون میشم
با همه روزایی که این دوری عذابش کرد
نمیشه عشقو که همینجوری خرابش کرد

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام کوه یخ کلیک کنید

دانلود آهنگ آرون افشار به نام درد شیرین

آرون افشار درد شیرین


دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام درد شیرین
Aron Afshar - Darde Shirin
ترانه : علی ایلیا ؛ موزیک : آرون افشار ؛ تنظیم : معین راهبر
متن ترانه درد شیرین از آرون افشار

خبر داری از این / حال خراب

یک بی قرار دیوان داری / در کنج قلبم یه خانه داری

آرون افشار درد شیرین، دانلود آهنگ جدید آرون افشار درد شیرین   متن ترانه
خبر داری از این
حال خراب
یک بی قرار دیوانه داری
در کنج قلبم یه خانه داری
من عاشقم با آب و تاب زیبای نایاب
ای عشق کمیاب
آرام ندارد این چشم بی خواب
بگو باران ببارد که عطرت را بیارد
کسی هست که در این شهر
کسی جز تو ندارد کسی جز تو ندارد
کجای زخم شیرین کجای بغض سنگین
تو ماندگاری ای عشق
کجای کاری ای عشق کجای کاری ای عشق
شب و فکر تو و بی خوابی شب و فکر تو و تنهایی
تو هوای منی نفسای منی
من و حسرت یک دیدارت که تو دردی و من بیمارت
تو هوای من
بگو باران ببارد که عطرت را بیارد کسی هست که در این شهر
کسی جز تو ندارد کسی جز تو ندارد ...
کجای زخم شیرین کجای بغض سنگین تو ماندگاری ای عشق
کجای کاری ای عشق کجای کاری ای عشق ...

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ آرون افشار به نام درد شیرین کلیک کنید

دانلود آهنگ علی یاسینی به نام نده قول

علی یاسینی نده قول


دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام نده قول
Ali Yasini - Nade Ghol
ترانه و موزیک و تنظیم : علی یاسینی
متن ترانه نده قول از علی یاسینی

بیا بهم بگو چیه / جنس دل تو

کاش اون همه طاقتی / که تو داریو بدی من

علی یاسینی نده قول، دانلود آهنگ جدید علی یاسینی نده قول   متن ترانه
بیا بهم بگو چیه
جنس دل تو
کاش اون همه طاقتی
که تو داریو بدی من
نصف این خیابونارو گرفتی از من
هرجا که میرفتیم باهم دوتایی رو نمیرم
همیشه منتظر حرکت از سمت منی
کاش اونی که بهت گفته خدایی رو ببینم
بدم میاد از هرکی که دور و برته
از اونا که میدونن تو کجایی و نمیگن
تنگ میشه دلم واست دم صبح من خل
وگرنه کم ندیدم همه طور بعد تو
بعد من به هیچ کسی اگه شد نده قول
فکرت منو میکشونه دم پل نده هل
تنگ میشه دلم واست دم صبح من خل
وگرنه کم ندیدم همه طور بعد تو
بعد من به هیچ کسی اگه شد نده قول
فکرت منو میکشونه دم پل نده هل
جلو چشمی حتی وقتی خواب میبینم
یاد میگیرم همه واسه هم عادی میشن
تو جلو چشمی وقتی پره دوده خونه
وقتی داره گیج میره سرم و تار میبینم
یه کاری کردی ازم چیزی نمونه
خیلیا جات خواستن بیان هیشکی نتونست
دیدی هیشکی نمیخواست باهم بمونیم
هرچی میگفتم تهش دیدی همونه
تنگ میشه دلم واست دم صبح من خل
وگرنه کم ندیدم همه طور بعد تو
بعد من به هیچ کسی اگه شد نده قول
فکرت منو میکشونه دم پل نده هل
تنگ میشه دلم واست دم صبح من خل
وگرنه کم ندیدم همه طور بعد تو
بعد من به هیچ کسی اگه شد نده قول
فکرت منو میکشونه دم پل نده هل

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ علی یاسینی به نام نده قول کلیک کنید