دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام کیمیا

مهدی جهانی کیمیا


دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام کیمیا
Mehdi Jahani - Kimiya
متن ترانه کیمیا از مهدی جهانی

بیا تنهاییامو ببر / منو از حالت کن با خبر

منو ننداز هی تو دردسر / درو وا کن موندم پشت در

مهدی جهانی کیمیا، دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی کیمیا   متن ترانه
بیا تنهاییامو ببر
منو از حالت کن با خبر
منو ننداز هی تو دردسر
درو وا کن موندم پشت در
دیگه دردام از حد رد شده بیا واقعا حالم بد شده
دیگه حجم این دلتنگیا تو که نیستی بیش از حد شده
غمگین ترین آدم منم تنها تو این عالم منم
اصلا من اون آدم بدم ولی کی قید چشماتو زدم
بی معرفت بودم ولی تو واسم عشق اولی
یادم نده تنهاییو نگذر از عشقم سرسری
غمگین ترین آدم منم تنها تو این عالم منم
اصلا من اون آدم بدم ولی کی قید چشماتو زدم
بی معرفت بودم ولی تو واسم عشق اولی
یادم نده تنهاییو نگذر از عشقم سرسری
تو را یافتم آسمانها را پی بردم
تو را یافتم درها را گشودم شاخه را خواندم
یادت جهان را پر غم میکند و فراموشی کیمیاست
سوت و کور شده شهر و کوچه هاش خاموشه سرده خونه هاش
رو دلم زخمی که مونده جاش کاش نمیرفتی میموندی کاش
دیگه دردام از حد رد شده بیا واقعا حالم بد شده
دیگه حجم این دلتنگیا تو که نیستی بیش از حد شده
غمگین ترین آدم منم تنها تو این عالم منم
اصلا من اون آدم بدم ولی کی قید چشماتو زدم
بی معرفت بودم ولی تو واسم عشق اولی
یادم نده تنهاییو نگذر از عشقم سرسری
غمگین ترین آدم منم تنها تو این عالم منم
اصلا من اون آدم بدم ولی کی قید چشماتو زدم
بی معرفت بودم ولی تو واسم عشق اولی
یادم نده تنهاییو نگذر از عشقم سرسری

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام کیمیا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.