دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ مهراد جم به نام گل شقایق

مهراد جم گل شقایق


دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام گل شقایق
Mehraad Jam - Gole Shaghayegh
ترانه و موزیک : مهراد جم ؛ تنظیم : مسعود جهانی
متن ترانه گل شقایق از مهراد جم

مگه میشه از نگات / دل برید و خسته شد

تو خود عشقی و عشق / کم میاره پیش تو

مهراد جم گل شقایق، دانلود آهنگ جدید مهراد جم گل شقایق   متن ترانه
مگه میشه از نگات
دل برید و خسته شد
تو خود عشقی و عشق
کم میاره پیش تو
کاش یه جوری بشه که چشم به راهت نشینم
مثلا تو باشی من واسه بمیرم
اون چشمات منو دیوونه کردن آخرش انقد خوبی که من دلم نمیشه باورش
اون چشمات منو دیوونه کردن آخرش انقد خوبی که من دلم نمیشه باورش
تو گل شقایقم تک تک دقایقم واسه اون تک گل باغی
شب با تو شیرین میشه حالا دیدی میشه میشه که همیشه باشی
اون چشمات منو دیوونه کردن آخرش انقد خوبی که من دلم نمیشه باورش
اون چشمات منو دیوونه کردن آخرش انقد خوبی که من دلم نمیشه باورش

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مهراد جم به نام گل شقایق کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.